МЕДІАПЛАНУВАННЯ

Інтернет дає безліч інструментів для впливу на цільову аудиторію рекламодавця. Серед них можна виділити розміщення реклами на тематичних і загально інформаційних сайтах, банерні мережі, e-mail маркетинг, просування за допомогою пошукових систем і каталогів, партнерські та спонсорські програми і багато іншого.


Згідно з такими факторами, як:


  • концепція і стратегія рекламної кампанії, її цілі та завдання;
  • склад і переваги цільової аудиторії;
  • досвід минулих рекламних кампаній, аналіз діяльності конкурентів;
  • часові рамки;
  • величина бюджету та ряд інших

наші фахівці розробляють медіа план рекламної кампанії. План полягає зі списку відібраних рекламних майданчиків, схем розміщення на них, витрат по кожному напрямку, що використовуються цінових моделей, детальної тимчасової розбивці і т.д.


Наша компанія тісно співпрацює з провідними українськими веб-видавцями, що дає нам можливість пропонувати розміщення реклами на рекламних майданчиках зі значними знижками. Це дозволяє нам оптимізувати рекламні витрати своїх клієнтів. Таким чином, розміщення реклами через наше Інтернет агентство «TANGRAM» є не тільки більш ефективним, але і більш вигідним.


В процесі проведення рекламної кампанії реалізується ряд допоміжних заходів, які часто є основними або, принаймні, надзвичайно важливими для рекламної кампанії в цілому. Серед подібних заходів можна виділити:


  • загальний аналіз структури сайту;
  • семантичний аналіз тексту;
  • визначення цільової аудиторії;
  • розробка програми лояльності відвідувачів сайту;
  • оптимізація сайту для пошукових систем, реєстрація у всіх значущих пошукових системах і каталогах, підтримка актуальності індексів, високої позиції по заданому спектру ключових слів;
  • розробка індивідуальної стратегії для клієнта з точкового впливу на його аудиторію (цілеспрямовані поштові розсилки, робота в on-line конференціях, списках розсилки і т.п);

Креативна концепція, якість виконання і правильний вибір типу рекламних носіїв є одними з визначальних чинників успіху рекламної кампанії.


Для посилення рекламної кампанії та досягнення максимального ефекту ми також пропонуємо ряд PR заходів:


  • вплив на аудиторію за допомогою публікації матеріалів і новин в інтернет-ЗМІ, у мережевих оглядачів, сайтах off-line інформаційних агентств та ЗМІ, спеціалізованих і тематичних серверах
  • здійснення контакту з представниками традиційних ЗМІ
  • робота з аудиторією в on-line конференціях, дискусійних аркушах, розсилках
  • проведення в мережі подій, лотерей, конкурсів

Скористайтеся послугами професіоналів, і Ви зможете залучити нових клієнтів і значно випередити своїх конкурентів.





Skype Me™!


www.megastock.ru
уведомление о рисках