КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА


Одним з видів реклами, є контекстна реклама, можливості якої ми Вам і пропонуємо випробувати під нашим чуйним керівництвом.


Послуги контекстної реклами можна замовити як у складі пакету послуг на комплексне просування так і як окрему послугу вибравши бажаний пакет. Будь ласка, ознайомтесь з нашими пакетами і виберіть найбільш підходящий Вам:


ПАКЕТИ ПОСЛУГ НА КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ

  IMAGE_ALT_THEMES_UK_DEFAULT_MEDIA_IMAGES_ORDER_33_GIF
PPC 300
IMAGE_ALT_THEMES_UK_DEFAULT_MEDIA_IMAGES_ORDER_33_GIF
PPC 500
IMAGE_ALT_THEMES_UK_DEFAULT_MEDIA_IMAGES_ORDER_33_GIF
PPC 750
IMAGE_ALT_THEMES_UK_DEFAULT_MEDIA_IMAGES_ORDER_33_GIF
PPC 1000
Бюджет 12 000,00 грн. 20 000,00 грн. 30 000,00 грн. 40 000,00 грн.
Вартість підбору ключових слів, організації, запуску кампанії (Разово) 4 000,00 грн. 8 000,00 грн. 10 000,00 грн. 14 000,00 грн.
Вартість модерування на місяць, (% від загального бюджету) 35 30 25 20
Частота модерування кожні 7 днів кожні 5 днів кожні 3 дні кожні 2 дні
Кількість ключових слів до 200 до 300 до 400 до 500
Надання звіту кожні 7 днів
Пошукові системи Google, Yandex Google, Yandex Google, Yandex Google, Yandex

Ми хотіли б Вас ознайомити з основоположними моментами, які Ви повинні розуміти до початку роботи з нами.


1. Для досягнення найбільш оптимального результату при рекламуванні за допомогою контекстної реклами Вам не слід очікувати великої віддачі в перший же місяць. Як правило 2-3 місяця потрібно тільки для того, щоб напрацювати статистику за Вашими ключовими словами, виявити найбільш сильні і слабкі ключові слова і внести корективи в оголошення (креативи), а також в набір ключових слів. Звичайно, не можна говорити про те, що перші 2-3 місяці не дадуть ніяких результатів, все залежить від Вашого продукту / послуг, якщо з Вашої тематики в Інтернет рекламується небагато компаній, то швидше за все, що навіть у дуже стислі терміни ми зможемо досягти бажаних результатів, але все-таки як показує практика перші 2-3 місяці це період накопичення статистики по словах і основні результати можна очікувати починаючи з 3-4 місяці. Тому, якщо Ви націлені на те, щоб "спробувати місяць-другий, а може вийти", то вам слід врахувати це зауваження, оскільки Ви можете зробити помилку відмовившись від даної послуги на півдорозі, тобто фактично в період підготовчого етапу.


2. Частота модерації теж дуже важливий фактор, який впливає на результат рекламної кампанії за допомогою контекстної реклами. Під частотою модерації мається на увазі тe, як часто наш співробітник буде переглядати Вашу рекламну кампанію і вносити коректування в неї. Відповідно, якщо Ви обираєте пакет "подешевше", то й модерація Ваших об'яв буде проводитися не так часто як у випадку з дорогими пакетами.


3. Вартість - це один з основних моментів, який цікавить клієнтів. Вартість послуг контекстної реклами складається з трьох основоположних. Це вартість наших послуг з підбору ключових слів, організації, запуску кампанії - разово, вартість модерування - щомісяця, у % від загального бюджету і бюджет, який Ви готові витратити на даний вид реклами на місяць. По суті, ми створили кілька пакетів (див. таблицю нижче), з яких Ви можете вибрати собі найбільш підходящий Вам.


4. Хто повинен підготувати список ключових слів? По суті, ми просимо клієнтів надати невеликий список ключових слів, за якими їм здається клієнти можуть шукати або шукають їх продукцію / послуги в мережі Інтернет, але як тільки з нами буде укладено договір на обслуговування та / або сплачений рахунок за наші послуги, ми самі проведемо аналіз Вашої продукції / послуг і складемо список ключових слів, а також оголошень (креативів)





Skype Me™!